diumenge, 11 de setembre del 2011

Peixos al sostre (Joan Brull)


 
Està feta des de la planta baixa de l'edifici de la alhóndiga de bilbao, i es tracta, es clar, d'una piscina instal·lada als sostre d'aquest remodelat edifici, un antic magatzem de vi. vaig esperar una estona a què algú es tirés a l'aigua i tingués una bona posició per fer-li la foto. al final, es poden veure estos dos nois, que es lo que li donen vida a la foto.

dades:
Nikon D50, Nikkor 28mm, f/5,6 , 1/400, ISO 400 i molta imaginació!!

3 comentaris:

  1. Benvingut, la foto porta el teu segell, m'agrada la teva visio i com sempre aportes un toc original a les imatges, cosa gens facil, ens anirem veient.

    ResponElimina
  2. Estàs fet un crack amb este tipo de fotos!!!Sí senyor!M'agrada molt!!!

    ResponElimina
  3. moltes gràcies noies!!

    la veritat es que costa poc fer estes fotos, només cal tenir un ull que les vegi!! je je

    jo, en canvi, no tinc lo vostre ull per veure estos paissatges que semblen d'un altre planeta!!

    ResponElimina